Kosár tartalma

Összesen

0 Ft

Bejelentkezés

visibility

Weboldalunk megújulása miatt minden kedves régi vásárlónknak szükséges új jelszót generálnia, melyet az Elfelejtettem a jelszavam-ra kattintva tudnak megtenni.

Fiók létrehozás Elfelejtettem a jelszavam

Készletértesítő

Nem rendelhető

Ön ezt a terméket korábban már megvásárolta, jelenleg nem vásárolhat többet belőle.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések


Mit jelent a Bolti ár és a Webáruházi ár?

Vásárlóink is tapasztalják nap mint nap, hogy a hagyományos, offline értékesítésben illetve vásárokon drágábban tudják beszerezni kedvenc termékeiket az online webáruházban való vásárláshoz képest. Ennek oka: az offline értékesítés magas bérleti-, bér-, logisztikai- valamint marketing költségei nagyban megnövelik a termékek eladási árát. Online értékesítés során ezen költségek jóval alacsonyabbak, így a webáruházak kedvezőbb áron tudják termékeiket kínálni.
Szándékunk szerint szeretnénk segíteni azon tudatos vásárlóinknak, akik már a termékek kiválasztása és rendelése során is szeretnék látni, hogy webáruházi rendelésük alkalmával mennyit takarítanak meg az offline vásárlásaikkal szemben.
A Bolti ár az offline értékesítésben használt árakat mutatja, a Webáruházi ár pedig az online árat, mely általában 15-18%-al kedvezőbb.

Miért a bolti árból kerül kiszámításra az akció?
Minden árat a Bolti árhoz képest jelenítünk meg (így az akciós árakat is), ezzel is segítve a tudatos vásárlóinkat, hogy azonnal és számszerűen látható legyen, hogy milyen összeget tudnak webes vásárlásuk alkalmával megtakarítani az offline vásárlásukhoz képest. 

A Bemutató teremben milyen áron tudok vásárolni?
A Safis Bemutatóteremben és átvételi ponton ugyanazon a webáruházi áron tudnak vásárolni kedves vásárlóink, mint a webáruház felületén.
Előny még a személyes vásárláskor, hogy szállítási díjat nem kell fizetni illetve a már megrendelt csomag is ingyenesen vehető át.

Minden ki van állítva a Bemutatóteremben?
Igyekszünk a lehető legtöbb terméket megjeleníteni, de tekintettel arra, hogy ez nem egy hagyományos offline üzlet, így vannak olyan termékek, amik nincsenek ugyan kihelyezve, de kérésre természetesen meg tudjuk mutatni.

Mit jelent a Tartósan alacsony ár?
Szeretnénk az impulzív vásárlások helyett a tudatos, előre tervezhető vásárlásokat ösztönözni azzal, hogy Tartósan alacsony ár címkével jelölt termékeink árát nem emeljük meg minimum 2 hónapig, így a termék vásárlása betervezhető a következő havi kiadásokba.

Milyen összeghatár felett szállítanak ingyen?
Bruttó 15.000 Ft feletti rendelést ingyen szállítunk. Rendelés leadásakor az ingyenes határ eléréséhez szükséges összeg megjelenítésre kerül a kosárnál, ezzel is segítve vásárlóinkat.

Szállítanak-e külföldre?
Nem szállítunk külföldre, kizárólag Magyarország területén található címre áll módunkban a rendeléseket kiszállítani.

Mit jelent az, ha egy terméknél a Készletértesítő gombot látom?
Termékeink 99%-a raktáron van, saját készletből szállítunk. Akciók illetve megnövekedett kereslet esetén (pl:Black Friday) előfordul, hogy egyes termékekből ideiglenes készlethiány lép fel. Ilyen esetben a Rendelés gomb helyett Készletértesítő gomb látható. Erre kattintva, e-mail megadása után a rendszer automatikus üzenet fog küldeni, amint a termék a raktárunkba beérkezett.

Készletértesítőn lévő terméket nem tudok rendelni?
Kizárólag készleten lévő termék megrendelésére van lehetőség. Akciók alkalmával a kedvezményt a készlet erejéig áll módunkban érvényesíteni.

Ha nagyobb értékben szeretnék vásárolni, kapok kedvezményt?
Nagyobb tételszámú vagy értékű megrendelés esetén kérjük vegye fel előzetesen a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@safis.hu-n.
Termék kategóriától és értékhatártól függően egyedi kedvezményt tudunk biztosítani.

Mikor kapom meg a csomagom?
Adott nap 13:00 óráig beérkező rendeléseket tudjuk biztosan átadni aznap a Sprinter futárszolgálatnak. A futárszolgálat terheltségétől függően 1-3 nap alatt kézbesíti a küldeményeket. Általában átadást követő másnap már kiszállításra kerül, kiemelt és ünnepi időszakokban azonban csúszás előfordulhat.

Kivel tudok egyeztetni az átvételt illetően?
Miután átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot, küldünk egy értesítést erről. Ettől kezdve a futárszolgálat kezeli a csomagot. Minden esetben értesítést küldenek e-mailen és SMS-ben is a csomag várható érkezéséről, és lehetőség van a futárral egyeztetni az átvétel időpontját. Ügyfélszolgálatunk az átvétel időpontjáról nem tud egyeztetni.

Tudok kártyával fizetni a futárnál?
A Sprinter futárszolgálat munkatársainál minden esetben van lehetőség készpénzes és kártyás kifizetésre is. Előfordul viszont, hogy a bankkártyás terminál meghibásodása miatt a futár nem tud kártyát elfogadni. Kiszállítás előtt van lehetőség ennek egyeztetésére.

Termékekkel, szolgáltatással vagy rendeléssel kapcsolatos kérdéseimet a Facebookon is feltehetem?
Ügyfélszolgálatunknak nem áll módjában a Facebookon küldött üzeneteket folyamatosan figyelemmel kísérni. Kollégáink viszont e-mailen és telefonon is elérhetőek minden hétköznap 9-17 óra között,  így a legcélravezetőbb ha közvetlenül az ügyfélszolgálat elérhetőségein keresi meg munkatársainkat, akik készséggel tudnak segíteni.

Kapcsolat

Nyitvatartás

  • 9:00 - 17:00
  • KE 9:00 - 17:00
  • SZ 9:00 - 17:00
  • CS 9:00 - 17:00
  • 9:00 - 17:00
  • SZ zárva
  • VA zárva